Si Beluncas...


Assalamualaikum
dan
Selamat sejahtera semua...

Setiap yang hidup di dunia ni
telah di kurnia kan dengan pelbagai rupa pelbagai ragam...

bukan sahaja manusia,
haiwan, serangga, ikan, reptilia juga Allah telah
tentukan bentuk dan rupa yang berbeza-beza..

begitu lah juga yang berlaku dengan ulat beluncas dalam dunia ni...

Ulat Beluncas @ Caterpillar






"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

Allah telah memberi sesuatu yang terbaik untuk kamu. Jadi, bersyukurlah dengan apa yang telah Dia berikan kepada kita.

7 komen sini:

Eza Boom Boom :) said...

indahnya ciptaan Allah. org limbang panggil ulat beluncas ni sbagai giuk :)

Nurulee said...

ingatkan caterpillar ni ada colour hijau je. hehe =D

profmie said...

Subhanallah..sgguh indah ciptaan Tuhan..
suke pula tgk jdnye...hehee

izamin said...

bru tau ade yg wrna wrni.. comey2.. ngeh333 :)

fiQRa said...

"diaorang macam beluncas. asyik melekat je" hehe, yup apa pun mesti sentiasa bersyukur ;)

eva said...

aieeeeeee.. tauk x kmk nang gelik abis ngn ulat ya.. sumpah.. mek cepat2 scroll down mok komen truss.. kmk nang xpat ngga aie. seyes kmk gelikkkkkkk haha

sabry oppa said...

eeuuuwww.....(kegelian)

sgt3 geli...

ape jenis ulat pun x suke...

apetah lagi ular...

omo !!! takut3