Milik siapakah...


Assalamualaikum 
dan
Selamat sejahtera semua...


Setelah sekian lama aku berpisah dengan si dia,
aku merinduinya melebihi yang aku pernah rasa selama ini..

namun apakan daya,
bila besi dah jadi kereta,
tayar botak pun tak guna.

mungkin ada sebab Allah memisahkan kita,
walaupun pada dasarnya kita memang dipisahkan dengan jarak yang jauh.
namun Allah tetap memisahkan kita berdua.
mungkin inilah takdir yang telah ditentukan oleh-Nya.
bak kata orang, jangan di ingat barang yang lepas.
mungkin ada hikmah disebalik sesuatu itu berlaku.

tetapi bila hati ini berkata,
jauhi lah dia, dia sudah melupakanmu.
namun aku tetap tidak dapat melupakannya...

ada juga orang kata,
jangan pernah melupakan orang, nanti kita akan makin merindui orang itu.

kepada si dia,
jangan pernah melupakan Allah ya,
biarlah awak lupakan saya sekali pun,
jangan sampai orang lain pula lupakan awak.

"milik siapakah hati ini..."



"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

6 komen sini:

Eza Boom Boom :) said...

tacing mek baca. :) mun ktk ada jodoh ngan org ya, ada lah ya. InsyaAllah.

ctk said...

milik tuhanmu :D

jgn sedih2 yaw, ct pon sush gk nk lupekan someone ni..but keep trying ok :D

*bahase english ke laut tu :P

Shera Ismail said...

Milik Allah...Insya-Allah akan jmpa jugak jodoh anda satu hari nanti...just leave it to Allah...=)

fiQRa said...

ermmm, mungkin terpisah sekejap di dunia, akan berjumpa semula di syurga.. hehe, senyummm ;)

wan niahix said...

@Eza Boom Boom :):
hehe... iboh lah smpey tacing... hahak... InsyaAllah..

@ctk:
hehe... ok, thanks ctk, mls dh nk sdh2...

@Shera Ismail:
InsyaAllah Shera... Wan doa kpd Allah spy memberikan yang terbaik untuk diri ini...

@fiqra:
yup, perpisahan di dunia ni macam tak kemana untuk di ingatkan selalu...

Rainbow Art said...

pama jiwang sengan janak.. ko gik x jiwang sem eh.. haha :D