Mahamahu.com anda Mahu 2012


Entri kali ni wan nak buat
untuk menyambut undangan dari


untuk join contest beliau...

terima kasih ye admin...

Poster hadiah :

ok,
puas tengok hadiah?

kat bawah ni banner contest pulak...


macam mana?
berminat?
tekan lah banner tu ye...

Blogger Mah@mahu suruh,
buat satu slogan menggunakan perkataan "Maha" dan "Mahu"

Jadi, slogan yang wan akan buat,
"Wan mahu join maha sebab mahu tau maha tu mahu apa. eyh... salah... Wan mahu hadiah maha lah"

hehe..
suka hati je...

apa-apa pun,
jom join contest ni...

tarikh tutup :


Contest ini telah dianjurkan oleh Mah@mahu di dalam entri Contest "Mahamahu.com anda Mahu 2012".

2 komen sini:

Mah@Mahu said...

Tahniah kerana sertai contest di blog Mahamahu anda layak untuk menangi salah satu hadiah utama.. Terima kasih

mi$$ch0c0laTe said...

dari segmen yang sama ;)

mycadburychocolateblog.blogspot.com/2012/06/contest-mahamahucom-anda-mahu-2012.html