Faham ke kami cakap apa?


Assalamualaikum
dan
Selamat sejahtera semua...

Ingat lagi tak entri yang wan tentang gath GF hari tu...
mestilah kan....
hehe...

Kalau belum baca, cuba tengok SINI

Pada hari yang sama,
wan ada bawak adik wan sekali tau...

saja jalan-jalan nak habiskan BB1M...
hehe...

Pada asalnya plan nak pergi kat
SACC Mall je...
tapi..
wan teringin pulak nak pergi
MidValley tu...

Jadi,
wan pergi lah MidValley tu...
tapi wan kene tunggu adik wan kat KL sentral dulu...
dia lambat sikit...
biasa lah pertukaran plankan...
dia bawak kawan dia sekali..
hehe..
^_^


Tu la kawan dia...
hehe...

wan ngan adik wan guna bahasa melanau masa nak berbual...
lepas penat cakap..
tanya pulak kawan dia...
" Faham ke kami cakap apa? "
hahahak...
dia ketawa...
sabo je lah eyh...



yang lagi best,
wan sempat juga tengok tren KTM komuter yang baru ni..
walaupun tak dapat nak masuk...

bak kata abg polis,
" komuter ni lalu je dik... "
SEDEYYYYY!!!!
hehe..

sampai MidValley..
kami terus pergi MPH...
beli sakan lah jawab nya...

habis beli..
wan pergi la jumpa family GF tu...
jumpa sekejap je..

lepas tu kami pergi surau..
dah masuk waktu asar dah...

masa tu Nisa pun ada sekali...
hala tuju sama katakan...


Habis sembahyang asar...
wan tunggu kat luar surau..
tengok gelagat budak kecik kat atas tu...


Lama betul tunggu seorang lagi keluar...
hehe...


wan snap lagi gelagat budak tu...
hahak...
curi-curi snap...
gelagat budak tu sangat mengganggu mata...
hingga tersenyum sendirian...

"Abg, xde niat jahat eyh... "

"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

2 komen sini:

Rainbow Art said...

remembering me childhood time :")

wan niahix said...

hahak... you are right... ^^,