Segmen: nak jumpa mereka sangat2!!!


Assalamualaikum
dan
Selamat sejahtera semua...


Berjumpa lagi di entri belah pagi...
hehe...
p/s : sebenarnya malam, line putus...

kali ni nak join segmen dari 
En. Kamil
^_^


bak kata admin GF,
mungkin dalam bulan September
gath yang ke-3 akan dibuat...
kalau ikut kan hati,
memang nak ikut.

tapi,
kalau wan masih kat semenanjung lah...
sebab,
mungkin dalam bulan Jun atau July,
wan dah nak balik Sarawak...

kalau gath tu buat kat sarawak pun ok gak kan...
hehe...
tapi kalau kat semenanjung...
ada rezeki lebih wan pergi...

oklah,
kalau nak cerita pasal sapa yang wan nak jumpa...
banyak...
kalau boleh nak jumpa semua...
setakat ni wan dah pernah jumpa

Admin GF (mas & afiq) | Kim Najah | Nisa
Farhana | Nicko | Miss Nadya | Ay'ien | Syamira

Tapi...
antara yang wan nak sangat jumpa
untuk gath ke-3 ni...
dah semesti nya


Kamil Kahar
sendiri...
sebabnya,
dia ni peramah, baik hati, dan spoting...
sebab utamanya...
gath yang ke-2 hari tu tak sempat nak jumpa...
jadi hasrat untuk gath ke-3 kena jumpa dia...
dan lawan boling dengan dia... 
hehe...

selain tu wan nak jumpa

Nuha Zahari & Fazi Isma
they looks like twin sister to me...
hehe...
if I'm suddently looking at Nuha's profile,
I'll automatically think of Fazi Isma...
if there any relation of you two?
so,
kalau dorang ada datang masa gath ke-3,
boleh wan kenal-kenal dengan dorang...
dan nak ucap thanks kat Fazi Isma
untuk hadiah masa gath ke-2 haritu...

hehe...
tu je kot (untuk ikut syarat)...

tapi kalau boleh...
nak gak jumpa

Nia Lidia | Ira Nur | Sofea Rina | Nur Aisyah
 Miss YUI | Izz Razak | PM
dan semua lah...

lagi ramai lagi syok...
hehe...

"keep smiling"
^_^

-THE END-

6 komen sini:

smilenajah93 said...

alah , xnk jumpe kim lagi kee :P hehe ~~~ tetibeeee !! hikhik ~ yelah abg wan ! kite penah jumpe tapi kjap je kan kan ~~~
tak sempat nak kaco lelama dengan kak nisa :P haha !

Miera Akmalina said...

alaaa , abg wan nak jmpa ngn nuha n fazi jaa . huhu . :)

wan niahix said...

@ smilenajah93:
hahak... tau pun...
tapi kalau boleh jumpa kim lagi bole gak... nk gak tgk kim yang peramah tu... ^_^

@ Miera Akmalina:
hahak... dah syaratnye 3 je... camne nak buat.... kalo boleh, nak gak buat semua... ^_^

Miera Akmalina said...

hehe , abg wan . xpe ,, miera grau je :))

wan niahix said...

@ Miera Akmalina:
tau... hehe.. sabo je la... ^^,

NAL said...

all the best..semoga berjumpa lah anda nanti ^^