Tahniah...


Assalamualaikum
dan
Selamat sejahtera semua...

credit : google images

Kepada yang baru ambik keputusan SPM tu,

macamana?
ok tak keputusan?

walau apapun keputusan yang korang dapat,

TAHNIAH!!!
 anda semakin hampir ke alam universiti..

kepada yang dapat keputusan dengan cemerlang tu,

SYABAS!!!
be proud of yourself...

kepada yang kurang cemerlang tu,

Jangan putus asa..
teruskan perjuangan anda..

perjuangan tak akan berakhir macam tu saja...
belajar lah hingga ke menara gading..

apa-apa pun...
Tahniah sekali lagi...

sesiapa yang dah buat UPU FASA 1 tahun lepas...
boleh lah buat yang FASA 2 pulak ye...
^_^


 credit : google images

"keep smiling"
^_^

-THE END-

3 komen sini:

are_lin@yu said...

Thniah utk mereka yg dh buat yg terbaik untuk SPM.teringat zaman sekolah dulu..hehe

smilenajah93 said...

amboiii , happynya katak uh ... die amik spm gak keee :P hihih

Azhafizah[フィザ] said...

Tahniah buat semua calon SPM 2011..