:: Lucu aka terejik ::


Assalamualaikum wbt.



Sumber

Dalam musibah yang telah menimpa mangsa dan keluarga-keluarga terlibat dalam tragedi MH370 ni, ramai yang datang memberi sokongan moral samaada dari dalam negara mahupun dari luar negara. Tak lupa juga, ada yang menggunakan kebijaksanaan dan kekreatifan mereka untuk turut serta dalam mendoakan agar misteri kapal terbang itu dapat di temui semula.

Hanya yang peliknya bila benda yang dilakukan itu terlampau kreatif sehinggakan. entahlah nak cakap macam mana. Hanya mampu tersenyum dan ketawa je bila tengok gambar kat entri lulu pages dan kat sini. Melucukan je gelagat orang zaman sekarang ni.


Apa-apa pun, semoga kapal terbang itu dijumpai semula.

#PrayForMH370

"Keep Smiling"
^_^
 

1 komen sini:

Eza Boom Boom said...

keep praying for MH370..