:: Kucing penyayang ::


Assalamualaikum wbt

http://zamani84.blogspot.com/2014/03/kelebihan-dengkuran-kucing-kepada.html
Jom singgah blog Abe Zamani. Baca pasal kucing. hehe. Tekan je gambar. Kredit gambar kat Abe Zamani.

Setiap kucing ada sifat penyayangnya. Inikan pula kita. Dulu wan ada kucing nama minous. Kucing tu sangat penyayang. Wan suka main dengan minous. Sekarang ni wan dah ada seekor lagi kucing, adik-adik panggil dia penyamun. Sebab dulu masa si penyamun ni masih kecil, penyamun ni selalu masuk dalam rumah dengan guna jalan lubang-lubang kecil. Kira yang cukup dengan saiz badan dia lah. Kalau lubang yang dah kene sumbat gune botol pun, sanggup dia tolak-tolak botol tu supaya lubang tu terbuka balik. Jahat betul. Hehe. Boleh cakap kucing ada 9 nyawa tak kalau kucing tu pernah kena lenyek dek hilux? sebab si penyamun ni pernah kena langgar hilux, tapi sampai sekarang dia masih hidup. Panjang umur punya kucing. hehehe. Allah berkehendak begitu. kan.

"Keep Smiling"
^_^

1 komen sini:

Eza Boom Boom said...

dolok kmk suka pusak juak, p kinek tok biasa2 jak. heeee. :)