:: Wan Niahix mencari kekasih?? ::


Assalamualaikum wbt...

:: Gambar Hiasan ::
Credit to Google Images

*********************************************************

"Aku terima nikahnya si polan binti si polan dengan mas kahwinnya RM160, tunai"

sah, sah, sah... sah... sah....

**********************Berangan je pong**********************

Agak-agaknya boleh tak letak tajuk macam tu... hehehe... dah macam orang gian nak bernikah lah pulak... adoi... Tapikan, setiap kali terlihat orang melangsungkan perkahwinan mesti wan terfikir bila lagi wan jadi macam diorang ni. Dah macam jenuh dah membujang trang tang tang ni.. hahaha...

"Wan, jangan nak mengade-ngade. duit tak cukup dah nak menggatal nak pinang anak orang." bisikan dalam hati.

Lepas tu mesti teringat kata-kata Tuan Puteri Salju Pinang Sebatang Dua tu,
"Calon dah ade, cuma jodoh je belum sampai..."

Hahaha... Last-last, sabor yo la... Nak taknak kene lah puasa sunat banyak-banyak... Barulah tak belanja banyak sangat. Ni tak, kalau boleh tiap pagi nak pekena roti canai kat kedai je kerje.. adoi... Bersenam tak jugak... Badan dah makin 'bulat'... hahaha..

"Tuan puteri, saya nak tunggu awak boleh? hehe..."

ok, masa untuk membwerkkkkk... hahahaha...
jangan marah eyk Apple... guna trademark skit...

"Keep Smiling"
^_^

Jodoh ketentuan Allah. Apa yang baik daripada-Nya, akan ku terima seadanya.

1 komen sini:

Yumida Huda said...

siapakah insan ya kelak..jengjengjeng
mun mkn nasik myk, kirim seplastik 2 kat sitok..