Dating : Keluar bersama seseorang...


Assalamualaikum w.b.t

p/s for babengs:
Tergolak eden baco blogmu. Lagipun apa yang awak buat, sebenarnya saya pun buat jugak. Just saya takut je kalau-kalau nanti ade yang tak puas hati. Dalam hati awak kan dah ade. Jadi saya malaslah nak kacau ape yang dah ade dalam hati orang. Nanti berubah hati pulak. Lagi bagus awak sayang ape yang di dalam hati awak tu. Mane tahu dialah YOUR FUTURE. Bagi saya sekarang ni, kalau lah di dunia ini tiada untuk saya, saya nak rebut yang ada di kehidupan yang lebih kekal nanti. Ape-ape pun, tiap malam awak nampak comel, lagi-lagi kalau tengah senyum. perghhh!!! (ok.. melalut suda)

Back to the topik...


Wan tak tahu lah eyh, ape hukum dating-dating ni..
Tapi,benda ni macam dah jadi trend pulak kat budak-budak zaman sekarang. Dah macam benda penting pulak dalam pergaulan. Yang buat wan geram campur pelik tu, bila ada yang bangga sangat keluar dengan pasangan masing-masing. Sampai benda tu pun hebah kat orang lain. Kalaulah yang cakap macam tu orang yang dah berkahwin takpe lagi (orang yang dah berkahwin pun takde nya nak hebah-hebah benda gitu). Ni dak orangnye belum kahwin lagi, belum akad lagi pun dah bukan main lagi ligannye.

Cukup-cukuplah, tak payah nak ceritalah benda-benda gitu. simpan sendiri sudah. Tak kisahlah kalau nak keluar bersama sekali pun tapi jagalah batas pergaulan. Ingat, orang yang dah berkahwin pun ada had nya di tempat awam. Inikan pula yang belum berakad nikah, lagilah banyak 'red tape'nye. Jangan sampai tergadai ape-ape sudah. Sekarang dah dunia akhir zaman. Macam-macam boleh berlaku lagi-lagi benda yang kita tak jangka. Peramal kaji cuaca pun kalah tau. Kat kampung wan yang kecik ni pun dah ade kes yang pelik-pelik dan menyayat hati, apatah lagi di tempat-tempat yang lebih besar. Jadi berjaga-jagalah wahai anak muda, jangan sampai diri anda diselubungi trauma.

"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

Yang rukun itu wajib, tiada yang dolak dalih nya lagi.

1 komen sini:

profmie said...

stuju sgt dgn entry ni.hiihi