Selamat Menyambut Maulidur Rasul


Assalamualaikum w.b.t

p/s sambungan soalan dari cik 's' :
Awak-awak, mate saya tak sepet tau... mate ni ilham dari apek penjaga gol Malaysia tu.. hahaha.. (adoi.. perasan pulak dia mate kite yang memang sepet ni) Tapi ntah lah awak, mate saya makin sepet ke? tak perasan pulak. Tak cukup tidur kot. Mane tau kan. Hehe..

Kembali ke tajuk utama..




 

Alhamdulillah, selesai sudah sambutan Maulidur Rasul pada tahun ini, tetapi jangan pulak dengan ajaran-ajaran dan sunnah-sunnah yang dibawa nabi kita di'selesai'kan jugak. Biarlah ia menjadi panduan hidup kita selama kita hidup di dunia yang sementara ini.

Sepanjang program tu berlangsung, wan tak berpeluang pergi mengikut acara perarakan membawa sepanduk. Wan kena membungkus makanan untuk di agihkan kepada hadirin yang datang ke program ni. Yang best nye, suasana program dah macam musim raya Aidilfitri pulak. Dengan bilangan kereta yang tak terkira banyaknya lagi. Sampai yang 'double parking' pun ade. Adoi.

Tapi, bila dah habis mengagihkan makanan, wan curi sikit peluang untuk menjenguk sepanduk yang dihasilkan peserta-peserta yang bertanding. Itu pun wan ambik gambar yang menarik di mata wan je. Sebabnye antara yang banyak-banyak dihasilkan, 4 yang atas tu je yang ade prob yang terkeluar macam tu. hehe. sila-sila lah bersengkang mate tengok ye. hehe.

"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

Kawan karib yang paling setia dengan kita ialah diri kita sendiri.

0 komen sini: