Contest Ungkapan Romantis by Syira & Eiya


Assalmualaikum
dan
Selamat Sejahtera semua...

Entri kali ni wan nak support 
contest yang dibuat oleh kawan rapat wan
iaitu...


dia buat contest ni
bersama seorang lagi partner dia
iaitu...


ok,
kat bawah ni banner contest ni...


Ungkapan di inginkan dari orang tersayang :

" You always make me smile... ^_^ "

*jangan la malu-malu..

Gambar dia senyum.. hehe.. ^^,

Lagu untuk dia :

Carta Hati - Najwa Latif
Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku

Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah

Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia

Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya

hmm.. hoo.. lalala.. mmm..

Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati

Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka
Teruslah berada di carta hati kita

lalalalala.. hooo...
lalalalala.. mmm...
credit to : Google Images & medialah

ok...
tu saja untuk entri ni...

 "keep smiling"
^_^

-THE END-

2 komen sini:

nur farahiya said...

wan,thanks sgt sudi join ..hehe

ape2 pun goodluck ye :)

*lagu carta hati best..hehe

wan niahix said...

@nur farahiya :
same-same... hehe... ^_^