Contest Aku Suka Makan Coklat !!


Assalamualaikum
dan 
Selamat sejahtera semua...

Kali ni wan nak join contest ni...

*tekan banner untuk join

sebelum tu,
contest ni dibuat oleh 
pihak


dan 
wan telah 
di-tag
oleh


untuk menyertai contest ni...
Thanks zizie...
^_^

admin tanya,

"kenapa suka makan coklat?"


Wan pun jawab,

" Sebabnya, bila coklat tu masuk je dalam mulut, 
coklat tu akan cair secara perlahan-lahan.  
Masa  tu wan akan rasa...


 ...tekanan yang terasa kat dalam otak wan 
akan larut dalam coklat tu.

Lepas telan je coklat tu,
wan akan rasa tekanan tu akan hilang begitu saja...


Happy je rasenye... 

dan lagi bagus kalau coklat tu ada sekali
dengan benda yang boleh kunyah.
sebagai contoh,

 . . . : : kacang : : . . .

kiranya bila rasa geram,
wan kunyah benda tu sampai lumat. 
baru puas hati kan...
hehe.."

ok, tu je...

Tag untuk :

Tarikh tutup:
28.03.2012

"keep smiling"
^_^

-THE END-

5 komen sini:

izamin said...

gudluck abg wan :) nk sikit coklat..hehehe :P

Joel Leslie said...

wahhhh awesome entry wan! :D all the best!

CekbOlat-bOlat said...

mementang namaku buang 'O' jdi cekelat ! caittt.. wa balass lu dgn coklat.. agagaga..

k2.. nnt wa msok.. jgn trik2 bju wa.. wa tawuu la nk join.. hihihi

Cik Chokie said...

haish da lame xmakan coklat :'( rindu nak makan coklat cadbury hazel nut . sedeyy bub gigi belobang akibat excident . hahaha . sobsobsob

wan niahix said...

@izamin :
thanks adik... ^_^... p la ambik kat google tu... hehe...

@Joel Leslie :
welcome joel... biase2 je... ^_^

@CekbOlat-bOlat :
hahak... tau xpe... ^_^

@Cik Chokie :
adoi... sdey nye x dpt mkn coklat... xpe2... nnt minum lh hot coklat... ^_^