Akhirnya...




Sehari suntuk jugak lah baca semua entry "Story aku & lagu" aktiviti ke-5 Geng Fiq'ra ni... 
hehe... 
memang macam-macam cerita dah baca.. 
ada cerita pasal hargai ibubapa, kawan-kawan, 
tak kurang juga yang kongsi kisah percintaan masing-masing...
ada sesetengah cerita tu yang sedih, ade yang gembira, ade jugak yang memang gempak la...
sampai tak terkata dah...
hehe...

Anyway...
Geng Fiq'ra memang TERBAEK!!! 
*sambil gerak ibu jari macam boboiboy
rugi kepada sesiapa yang belum join..

p/s : semua entry wan bace, komen, dan follow... 
*ni kire BW la kan... 
hehe...
tapi kepada yang wan tak sempat nak komen tu, mintak maaf lah ye... ^_^

-THE END-

15 komen sini:

Gadis mutiara_Solehah said...

hehe,geng.Fiqra selamanya^^

Halimaton Saadiah Ngah Latip said...

assalamualaikum abang sayang #hahaha# ko saja maq menaq komen geh,embey kerjah kik la dun sai,ok la e,bey baq ubak agak,assalamualaikum.

Qaseh Puteri said...

gamat lah geng fiqra ni..mcm story.. best btul bce story diorg ni..

Qil_H0shi said...

wah2.,bag0z nyer wan.,qil lau bw max 50 jewh.,da xlrt.,

Miss Nadya said...

memang terbaik..:)

anitadiana said...

dahsyat ya..kak ita pun baru baca sikit2 aje...tq follow kak ita ya....

wan niahix said...

@Gadis mutiara_Solehah : ye2... sokong....

wan niahix said...

@Halimaton Saadiah Ngah Latip : adikku sayang, saja2 mk mo ah... ^_^
wa'alaikumsalam...

wan niahix said...

@Qaseh Puteri : apabila si budak comey berkata2... hahak... betol2... mmg macam2 story ade...

wan niahix said...

@Qil_H0shi :
qil, kire ok la qil dapat bw 50... hehe... wan ade mase jarang smpai 100 mcm atas tu... ^_^

wan niahix said...

@Miss Nadya : TERBAEK!!! ^_^

wan niahix said...

@anitadiana : xde la dasyat sgt kak ita... hehe... ^_^...
welcome... wan mmg suke follow owg... jd dpt banyak lagi info2 dari blogger lain... ^_^

nasha sanza said...

dasyat la wan nie..bagus2..

wan niahix said...

@nasha sanza : dasyat sgt ke... hehe... xde la... ^_^

Nisa Greennnpanda said...

wow..rjin gile wan nie.. ^_^ hehe..
time nie sy xknal wan lg kot.. >_<