:: Tahun ni pun? ::


Assalamualaikum w.b.t

credit to Google Images

Siapa masih ingat pasal entry wan tahun lepas?
yang ade gambar anak buah wan?

mesti tak ingat kan? hehehe...
saje je tanye sebenarnye...

kalau nak tengok entri tu, tekan lah SINI.

Jadi, mesti dah tahu kan kenapa tajuk entri ni di buat?
hehehe...

Sebenarnye,
Tempoh hari kakak ipar wan telah selamat melahirkan anak...
jadi keluarga wan dah semakin bertambah...
Alhamdulillah..


Tambahan lagi,
esok Wan dah cuti untuk raya...
Hari ni mungkin last wan kerja...
Bukan berhenti kerja eyh, tapi cuti raya...
hehe..

Dengan ini wan nak ucapkan,
Selamat bercuti kepada yang telah bercuti.
kepada yang tak dapat cuti,
selamat menjalankan tugas.

~SELAMAT BERCUTI~

"Keep smiling"
^_^

Disamping kegembiraan terselit kesedihan di dalam diri ini akan bulan Ramadhan yang semakin berakhir. Cukupkah amalan ku? Dapatkah aku berjumpanya lagi di tahun yang akan datang? Ramadhan oh Ramadhan.

5 komen sini:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah..makin meriah family..

slmt hari raya wan..

Eza Boom Boom said...

mcm ada baby jak sebelah anak buah wan ya.. kembar kaa? :)

Mat ari raya wan. :)

Nurul Farahizzati said...

wan yang nakal!! selamat hari raya aidilfitri :D maaf zahir dan batin :D
tahniah tambah ahli keluarga :)

Dang Kahla said...

pandai merancang.hehe

salam syawal =)

eVa said...

best ada bby ada d rumah.. adek kmk x lamak gik branak.. nggu ari.. kmk gik excited hehe