Giveaway by Eiqa & Ain


Entri kali ni adalah untuk menyahut jemputan dari

Blogger Eiqa

untuk menyertai GA seperti yang tertera di dalam banner di bawah ni...

*tekan banner untuk join

GA ni cik Eiqa tu buat bersama-sama dengan seorang lagi blogger,
iaitu

jom la join ramai-ramai...
tekan banner kat atas tu ye...

untuk GA ni wan nak tag semua yang tengok entri ni... hahaha...
takde lah... siapa-siapa yang nak join tu, join lah ye...
tapi yang ni wan kene tag 3 sebab ade dalam syarat...

ok la,
itu saja...
kalau sudi, terjah lah dorang tiga tu ye...
hehe...

Tarikh Tutup:
27.7.2012

Giveaway ini dianjurkan oleh Eiqa dan Ain bersama-sama Hasrul Hassan, Atikah, Zam Harirah, Sharfynarz Sharfnie, Maryati dan Fizzah sebagai sponsor-sponsor giveaway mereka.

8 komen sini:

eiqa azra said...

terima kasih ye kerana sudi join GA eiqa dan Ain.. :)

widiea azira said...

gud luck ehhh

anamizu kaito said...

wahhh gud luck Wan !! hehe






Luv,
cik ana

nuyui a.k.a miss YUI said...

good luck wan.

Cik Penguin_Solehah said...

Good luck.. #tq untuk kata2 smngt tu.. Smile =)

akuamir said...

jenjalan sinii,, good luck, ahha.. :)

El-Janna said...

wahhh da lama xjoin ga

O CIKTEDDY said...

dah lama x join giveaway,contest dll..

neway all the best tuk kanda ^^