Bila cinta tak berbalas...


Assalamualaikum
dan
selamat sejahtera semua...

entri kali ni saje je nak kongsi lagu kat bawah ni..

Zivilia - Aishiteru 2

bila cinta tak terbalas
janji hanya tinggal janji
sakit hati yang ku rasa
sekian lama ku menunggu
saat-saat ku bersamamu
dan kini aku kembali
siksa menanggung rindu
semua sia-sia
aishiteru bukti cinta untukmu
namun yang ku beri tak pernah kau hargai
demi cinta kita ku korbankan segalanya
semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan
cinta memang penuh misteri
tiada yang tahu artinya
seperti yang aku rasakan
selalu ingin di dekatmu
dan buat engkau tersenyum
namun tangis yang ku dapat
siksa menanggung rindu
semua sia-sia
ai ai aishiteru bukti cinta untukmu
namun yang ku beri tak pernah kau hargai lagi
demi cinta kita ku korbankan segalanya
semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan, aishiteru
jiwa ini tlah pergi bersama semua kenangan
hampa hidup di dalam luka
ai ai aishiteru bukti cinta untukmu
namun yang ku beri tak pernah kau hargai lagi
demi cinta kita ku korbankan segalanya
semua yang kita lewati selalu ada dalam ingatan, aishiteru
 sambil-sambil dengar lagu,
wan pun BW kat blog member...
hehe..

banyak info menarik hari ni...
nice share to all...

kalau berkesempatan,
wan singgah lagi blog korang ye...

dan..

entri ni takde kaitan dengan yang
hidup mahupun yang telah meninggal dunia...

"keep smiling"
^_^

-THE END-

4 komen sini:

Cik Penguin_Solehah said...

suka dengar lagu ni dulu=')

Shera Ismail said...

salam...hee dah lama nak mengomen di sini...bila baca tajuk ingtnya cerita pasal diri sendiri rupanya bukan,..hoho..

Eza Boom Boom said...

ada rupanya lagu aishiteru 2.. mek baruk taukk :P

wan niahix said...

@Cik Penguin_Solehah:
ye... best kan lagu die...

@Shera Ismail:
wa'alaikumsalam, hehe... tau xpe. Shera, tujuan asal mmg nk tulis pasal diri, tapi entah macam mana keluar macam ni... hehe...

@Eza Boom Boom:
ada bh, mk tauk pun kak ngga kwn mk post rah FB... ^_^