:: Booth pin-pin. Nak beli ke tak? ::


Assalamualaikum wbt.


Tahun lepas, wan simpan je hasrat nak beli pin tudung. Pin tudung lah kan macam kat gambar atas tu. hehe. Dah macang balun mat jiwang 99 karat lah pulak wan ni kan. hehe. Takde lah. Teringin nak bagi kat adik-adik, emak dan juga si tuan puteri. Saje je nak bagi. Kalau diorang nak tolak ke, nak buang ke, nak bagi orang lain ke lepas tu, wan kisah ape. Yang penting hasrat tercapai. hehe.

Nak di jadi kan cerita, tahun lepas ada satu booth ni jual pin-pin tu semua. Tapi wan tak sempat nak pergi sebab masa wan cukup duit, booth tu dah tutup. Nyesal tak pergi awal. Dua tiga hari lepas, booth tempat jual benda gitu buka lagi. Apa lagi, terus pergi situ. Tapi, sejak dua tiga kali pergi situ hati ni main dialog plak. berdolak dalih sekejap cakap tak payah sekejap cakap beli je. Lastly, tak jadi beli terus balik rumah. Bila dah sampai rumah, cakap beli lah pulak. Ada masa tu nekad giler nak pergi kat booth tu. Tapi bila sampai kat booth, tak jugak. Adoi.

Hari ni tak kira, nak pergi gak. Kena beli jugak.

"Keep Smiling"
^_^

0 komen sini: