Saya join GA 2012 Nurul Yui


Assalamualaikum


lama dah rasenye tak join GA

jadi,

kali ni nak join GA yang Nurul Yui buat lah...

actually,
*cewah, cakap orang putih
nak buat post ni lame dah,
tapi line internet yang sangat mencemburui blog ni...
hehehe...
wan nampak GA ni pun dari blog dia ni.
tu yang terus merasuk minda nak join..
Lagi pun,
wan kenal sangat dengan blogger yang buat GA ni..
kan Nurul Yui kan? hehehe...

ok, dah melalut panjang..

satu lagi syarat yang kene buat untuk GA ni ialah lengkapkan slogan.

Jadi, ini dia slogan yang wan buat...

Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana saya lama dah tak join GA dan sekarang saya join lah satu GA di mana dengan GA ni kita dapat menambahkan kenalan kita di dunia maya ni serta merapatkan lagi silaturrahim antara sesama blogger.

ok lah itu saja..

sebelum tu, tarikh tutup GA ni ialah 23/11/2012

*tekan banner kat atas tu kalau nak join ye... tak pun tekan SINI.
*jom terjah peserta-peserta yang join GA ni kat SINI

"keep smiling"
^_^


3 komen sini:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lgkp! tq wan sudi join..hihi.. toi2..mmg kenal dah =)

Miss azieni said...

salam. dari segmen yang same. done follow. ^^! sudi2 lah jenguk blog azie juga~

missazieni.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

Mia Liana said...

Salam.... Mia datang dari segmen yang sama

http://www.mialiana.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html