EXAM, EXAM,EXAM....


Assalamualaikum...


kali ni nak bagi gambaran je la pasal hari penting budak-budak yang bergelar pelajar..

hehehe...

ok,



situasi macam kat atas tu biasa sangat jadi masa dalam dewan peperiksaan..

kan... kan...

mase jawab kertas soalan tu macam-macam stail ade...

sampai ngantuk pun ade...

 rileks pun ade..

 apetah lagi yang serius..

tapi kalau tak tahan,
jadilah macam ni...



hahahaha...
apa-apa pun, selamat menduduki peperiksaan kepada budak-budak STPM.


jangan lupa asah ape yang patut, cari ape yang takde, cukupkan ape yang kurang.

cc to : si koala 'bb kun', ddy the great taiko, Chot si jiwang, Nia Lidia (I guest..tak pasti pulak) dan sesiapa sahaja yang akan menduduki peperiksaan.. Goodluck!! All the best !!!

*All Images credit to Google Images

"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

Hanya anda yang dapat menentukan masa depan anda sendiri.

2 komen sini:

Miss azieni said...

kalau azie,biasanya akan senyum2, sengih2 kambing ngan kawan lepas baca soklan. sebab ape yang masuk tak same langsung ngan soklan spot. kekekeke

chemay said...

kite dah habis final exam!
kite hepii.
*tetiba
:P